środa, 6 stycznia 2010

Noworoczny Rozłam

Witam ;)

Od dłuższego czasu miałem zamiar rozbić "Czarne Pióro" na kilka mniejszych, bardziej tematycznych blogów. Dlatego idąc za swoim postanowieniem zaczynam rozbijanie CP.
W moim ogólnym założeniu Czarne Pióro pozostanie jako blog literacki. Tutaj będę zamieszczał wszelkie rymy, opowiadania ( jeśli takie nadejdą ) plus jakieś prywatne informacje od czasu do czasu.
Dziś założyłem bloga, którego przeznaczeniem będzie szeroko pojęta sztuka/kultura.
Także wszelkie recenzje i opisy różnych dzieł filmowych, literackich, muzycznych, oraz jakiekolwiek wydarzenia które uznam za kulturę znajdą się właśnie na blogu "Sztuka Świata"

Na dzień dzisiejszy to tyle, jeśli chodzi o rozłam. Planuję w przyszłości zrobić jeszcze 2 blogi - jeden Kingowy, drugi Eminemowy. W tej chwili mam jednak tyle zajęć i roboty, że nie dam rady tego sensownie ogarnąć.

Wszelkie linki do blogów znajomych, których tematyka bloga porusza szeroko pojętą kulturę umieściłem już w Sztuce Świata. Serdecznie zapraszam do odwiedzin nowego bloga. Niestety nie obiecam Wam, że już dziś znajdzie się tam jakiś wpis. Dodam jednak, że w tej chwili dopracowuję podsumowanie roku 2009 w dziale książki i filmu.
Wszelkie rady oraz uwagi odnośnie nowego bloga proszę komentować w pierwszym poście .

Jakiś nowy rym pojawi się prawdopodobnie do 15 stycznia.

1 komentarz: