piątek, 6 marca 2009

Twarz (straszne oblicze)










Kim jest ta twarz
powiedz mi czy Ty na prawdę mnie znasz
Dlaczego wciąż prosto w oczy łgasz
Kogo Ty znowu grasz


Nie mogę spać - całodobowa straż
Od zmierzchu do świtu rozszerzone źrenice
na kolanach jestem i krzyczę
bąble po pokrzywach wypełniają naskórek
Potrzebny mi zestaw nowych komórek
bo stare mi gniją.
Grymas, Uśmiech, Smutek, Wyraz


Kim jest ta twarz
powiedz mi czy Ty na prawdę mnie znasz
Dlaczego wciąż prosto w oczy łgasz
Kogo Ty znowu grasz
Jaką niespodziankę dziś dla mnie masz


Nie mogę wstać - to przez bezsenne noce
Od zimna marzną mi powieki
Nie pomogą mi koce
zmarszczki po słońcu szpecą czoło
Potrzeba mi uśmiechu
chcę żeby znowu było wesoło
Spojrzenie, Strach, Spokój, Mina


Kim jest ta twarz
powiedz mi czy Ty na prawdę mnie znasz
Dlaczego wciąż prosto w oczy łgasz
Kogo Ty znowu grasz
Jaką niespodziankę dziś dla mnie masz
Mam wielką nadzieję że tym razem coś mi dasz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz