poniedziałek, 17 maja 2010

Trudna Droga


Jestem na rozdrożu dróg
coś się kończy - coś zaczyna
wchodzę na kolejny próg
widzę, że dla świata jestem zwierzyna
bo świat to dla człowieka wróg
on nie słucha, nie daruje, nie znana mu przyczyna
jesteśmy tylko kolejnym pokoleniem sług
dla świata nie liczy się godzina.
A człowieka czasem z nóg ścina
kiedy boi się mówić na głos słowo "rodzina"
choć to nie jego wina
on się o wszystko obwinia
próbuje zapić wszystko kieliszkiem wina
nienawidzi ludzi, bo wie, że to wszystko
jeździ na wazelinach, albo pomyjach
skrzywione umysły, domysły, z kosmosu pomysły
wszyscy myślą że mają szóste zmysły
i kombinują jak tu drugiemu zatruć życie...
wszystkich takich by pozabijał.
Ałł, znowu czas na pierdolenie
ten powiedział temu, ten ma takie pragnienie
żeby pokazać kto tu na czyim stoi terenie
moje marzenie - wszystkich takich rozpierdolenie…

Przede mną i przed Tobą trudna droga
Zapewne nieraz powinie nam się noga
Na pewno też spotkamy niejednego wroga
Ale nie zawracaj - wizja końca jest tak błoga..

Przede mną i przed Tobą trudna droga
Zapewne nieraz powinie nam się noga
Na pewno też spotkamy niejednego wroga
Ale nie zawracaj - wizja końca jest tak błoga..

Mam na życie wyznaczone cele
Jest ich nieskończenie wiele
Ale na listy czele
jest skończyć z Tobą w kościele
przed ołtarzem i z obrączką
teraz największą bolączką
jest stan nazywany śpiączką
ale co tam - więcej spokoju
dajmy tej sytuacji czas do rozwoju
i zobaczymy co to przyniesie
tymczasem ja dalej mknę w życiowym expresie
myśląc że jestem przystosowany
przez ludzi obraz mnie kreowany
już nie czekam na zmiany
tylko realizuje poszczególne plany
wciąż blokowany
szukam obejścia - jak jakiś cwany
przez piękne damy non stop czarowany
jadowitym gównem częstowany
na hakach moralności wieszany
żywcem nie raz pochowany
odbijam sobie nieźle poirytowany
jeśli zasłużyłeś - szukam sposobu
byś i Ty poczuł się sfaulowany
zmasakruję Ci wnętrze i nic nie pomoże
choćbyś nie wiem ile był operowany…

5 komentarzy:

  1. czy... utwory? piosenki? hip-hopowe muszą się zawsze rymować?

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że nie muszą ;)
    Taki sposób to akurat moja forma przelewania na papier myśli, uczuć, emocji.
    Nie próbowałem pisać "białych" rymów.
    Może się nad tym zastanowię..

    OdpowiedzUsuń
  3. choć w sumie po głębszym zastanowieniu muszę stwierdzić, że kawałki HH/Rap muszą się rymować. To jedno z głównych założeń. We wcześniejszym komentarzu chodziło mi bardziej o mnie i moją formę.
    Ale ciężko to widzę :D
    Biały rym - to brzmi jak oksymoron :D
    Musiałbym po prostu przerzucić się na inną formę przekazu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i jakże ciekawe rymy!
    Podoba mi się najbardziej refren (^^) i ogólnie jest super.

    Czekam już na następny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. najs . najgorzej zmasakrowac komuś wnętrze, o wiele bardziej boli niż obrażenia cielesne. ciekawe czy kiedyś się doczekam wersji śpiewanej twoich tekstów, chyba się sama za to zabiorę w domowym zaciszu ;)

    łaciata

    OdpowiedzUsuń